Reklamacje

 

Każdy zakupiony produkt można reklamować z tytułu rękojmi lub gwarancji przez okres 2 lat od daty otrzymania produktu przez Konsumenta. Sklep DESKSHOP zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w jak najkrótszym terminie, nie przekraczającym 14 dni.

Reklamowany towar prosimy odesłać na adres sklepu w Warszawie - znajdą go Państwo w mailu potwierdzającym przyjęcie zgłoszenia reklamacji lub w zakładce kontakt na dole strony. Okres rozpatrzenia reklamacji rozpoczyna się od chwili dostarczenia reklamowanego towaru do siedziby sklepu deskshop.pl.

Do reklamowanego towaru należy dołączyć dokument sprzedaży potwierdzający jego zakup.

Aby przyśpieszyć proces reklamacyjny, prosimy o wydrukowanie i przesłanie wraz z towarem formularza Reklamacji (po kliknięciu odpala się plik z formularzem do ściągnięcia).

Wypełniony powyżej formularz Reklamacyjny zostanie przesłane na podany przez Państwa adres mailowy.

W przypadku nieuzasadnionej reklamacji towar odsyłany jest na koszt konsumenta. Jeżeli reklamacja jest uznana, sklep DESKSHOP pokrywa koszty transportu do konsumenta.

Reklamacje

Reklamacje

  • Wybierz datę

* Pola wymagane